Livet är kort, men långt att leva.

Gash I miss you!
Vart nere efter frukosten & spelat biljard, bordtennis & pil haha.
Det regnar idag också!
Varsågod mamma, du beställde resan då det skulle vara regna-period, here you are!
Hon klagar ju, som vanligt.
Blir ganska deppigt. Lite för deppigt, typ dö eller sova deppigt..

Saknar kvällen igår, hade festans kul.
Analysera är kul, men inte älta. Om det på något vänster inte skulle ha med kärlek att göra. Då kan det vara kul att älta. Typ sakna någon, veta att man haft det underbart sådär så att det kittlar i magen.
Men inget att älta, inget kul med andra ord.
Mamma gillar därimot att älta, varför solade jag inte mer när man kunde?
Åh, jag gillar inte att tänka bakåt, det gör mig bara deppig.
Det är vi lika, vi gillar båda att analysera, men hon gillar också att älta..

När jag kommer hem, ska jag spara vartenda öre för att kunna åka till Thailand igen!
Med Evelina & Alloh, ja det är dom  jag vill åka med. Finns fler som jag skulle kunna tänka mig att ha med, men INTE utan Alloh & Evve. Gash, beroende något?

Jag ska nog ner, i poolen & leva lite.
Där är skillnaden på mig och mamma med, hon lever inte utan lever.-
Hon lever enligt kriterier, inte spontant, inte kan hon låta klockan gå.
Jag är tvärtemot, visst vill jag fullfölja mina egna önskningar. Det är det enda.

Jag tycker om er, E & A.
Jag vet att vi håller ihop, hela tiden. Jag orkar inte med trasiga & brutna band mer.
Jag orkar inte!
Jag vet att ni lyssnar, frågar hur det är. Inte när det gäller er. Inga bortförklaringar.
Alla har vi två sidor en bra & en dålig, jag vet mina bister.
Jag vet era brister.
Därför passar vi så bra ihop.
Jag vet att ni inte vill trycka ned, & om det skulle hända. Är det brist på ensamhet, någon av oss mår dåligt, och det råkar gå ut över oss. Men vi vet om det,. Det är vackert.

Ingen jävel är perfekt.
Ordet äkta, översätter vi nu till perfekt.
Ingen jävel är perfekt.
Ingen jävel gör helt rätt, jag märker inte, dömmer inte er för om en skitsak skulle hända. & detta är till er alla.
Jag är inte lebb för att jag kysste min bästa tjejpolare. Räknar med två kanske, För flera år sedan.
Jag är ingen hoe, för att min kille köper mig en dyr tv.
Jag är ingen psykopat för att jag lägger ut detta nedstämmande men kloka inägg.
Jag är inte ego för att jag tycker att jag är klok, är självständig & lever ut mitt jag.

Jag är inte perfekt, jag är en jävel. Jag tycker om mig själv, då & då kan det vara stooora brister på hela mig & jag känner mig nere. Men det är bara då & då.
Jag går i andras fotspår, ingen är sådär extremt unik. Bara visas vara sig själv.

Jag vill dansa, dansa till min musik. Jag vill dansa skitbra. Vara med i tävlingar, men jag är feg. Helt totalt borta. I flera år, har jag varit borta. Hatar att se tjejer dansa, jag ska vara där!
Det är, jag lever till ni står och kollar. När jag är själv dansar jag som att ingenting existerar.
När ni är där, framför, bakom då dör jag. Jag lever tills jag ser er framför mig.
Ta bort den rädslan, någon gång.
ush, vad jag låter negativ, men här är mina brister, som ett bevis, ett jävligt stort bevis framför er.
Exakt på hur jag är-

Peas


Kommentarer
Postat av: Allhoooe

aaahw sötan ! du skriver så bra, love that :D

moget, jag e ditt fan ;)

uuh kom hem nu då, vi känner oss inte hela försen du kmr hem igen :(

två veckor har känts som två ååårrrr :(

äälskar dig ! & eve !

ppuuss

2011-06-04 @ 14:07:02
Postat av: evve

fett bra skriver du bästa vän <3

2011-06-06 @ 01:26:29
URL: http://eeveliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0