Nigeria Party ★

mmmhm uhlalala kvällen igår!
"I love my life" - Demarco
shit pomfritt, ha ha. V.I.P  always  Maten var OTROLIGT god!! Önskar ibland att jag kunde växa upp i en afrikansk famillia, tänk vad underbart? Tycker nog att det är världens härligaste folkslag, kanske inte alla jag känner gaaash. Haha, men dom som är härliga är helt underbara!
Och mh tjejerna! Soo "bodyful" , snygga kläder, håret och allt!
Känns inte alls som vi var en i mängden eller stack ut haha :p

Men ett stort tack till brydarna Emma Alloh & Aynur, tjejer kan vara roliga ibland.. ändå ha ha, om ni minns, så vet ni vad jag tycker! ★

Nu ska jag äta upp min äppelpaj sooo goood!


Me and Doks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0