Galen kväll - Lördag



Att dom inte tog mig, poliserna!
Igårkväll var rööööj, you wanna go danziiiing?!
Tur, eller alltså hur? Jag Mandy kom på att ta alvedon innan jag skulle lägga mig för att slippa få hangover? Haha, nu är det lugnt i huvudet, är väl seg, men det får man vara.
Ska snart ätas "bakis-mat"..
men var crazy igår, alltså Tack Elin för att du ville kröööka! ♥ Hade så otroligt tråkigt, och hataade Jönköping förövrigt he he.

Ja & eve åker hem till Elin o Dedde, klunkar vin & lysssnar på musik and laughing!!
Stackars katt HAHA, råkade kasta linsen till kameran på den :( buuuhuu alltså vilken kväll..
På bussen tappade jag en krona, så hade bussschaffisen sagt snygga skor. Sa eve, men sa ja inte tack?! vad hände, varför sa hon det!?
Damn hade inte ens druckit, var lam endå!

Så kom vi in på Olearys, var nog den enda 93:an? Och var fullt med folk, så drog igen.

Kysshej 


Normala brudar!!

Kommentarer
Postat av: evve

hahaa bra kväll .D

2011-10-16 @ 21:56:13
URL: http://eeveliinaa.blogg.se/
Postat av: emelie

jätte snygg kläning mandy vart är den ifrån?

2011-10-21 @ 18:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0