busken?

Men hallå? Hur väck får man vara! haha går två meter håller på att ramla in i busken!
Alltså hallå, hur gulliga kan inte killar vara? (brukar ogilla deras sätt) men hämtar mig + mina kompisar på Juneporten efter Göteborg! Hård natt haha, bara ger choklad, precis den sorten jag vill ha.
Seeen vill man ju inte säga ALLT på bloggen! Ingen "direkt dagbok.
Finns en där ute, som får en att må bra, (Var ett tag sedan man var kär nu) Men- Helt sjukt vilka fina ögon, snygg stil & inte alls självisk!
Annars brukar killar prata om sitt jävla jobb.. jag skiter i ditt jobb..!

Nu är jag gaanska lagom trött, för en 7- 8 timmars skönhetssömn.
Hope uu sleep tight.


Imorgon kommer mina skönheter hit!


Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott :)

Hoppas din måndag blir perfekt (även fast måndagar är värdelösa, hihi)



NATTI KRAM! :D

2012-04-23 @ 00:50:43
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0