Kära (haha) vänner.. // TOP OF DA WORLD

Lyssnar på något som heter Missy Elliott. LyckaLycka.

Måste bara skriva av, ett inlägg, även om det inte går överväga känslor, eller skilldra vad jag >actually känner#
Världens bästa kompisar har jag!!
Så sjukt bra är ni, tillsammans är vi fuckkin .o.s.l.a.g.b.a.r.a. det bästa jag vet är att man alltid kan le, förvänta sig att ni står där, att det kan bli bullshit ibland. (mähä, och knas) Men vi är fan samman! ha ha.
Känns som vi är med i en sjukt bra film ibland, hollywood, U.S där alla bra filmer spelas in, ha ha 3D. Som alla vill kolla på,
Som man vill se om , och om OCH om igen!
Ni är nästan likabra som min dans. eller ja, ni ligger lika.
Mina guzzar, mina ögonsten, mitt SOLSKEN! Ni är många aaand me love you!!


Bilderna är bara några jag hittade i en mapp, några få av dem nämnda.
Pooszz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0