Jag känner mig inte som en prinsessa =(

Heyaa! HADE NI EN BRA NEW DAY? Det hade jag for sure!
Kommer leva på det i en vecka, om inte hela 2012 yeeeaaa.
Iallfall! har en grej att bekänna... Vaknade & luktade illa.. Hey nu säljer jag mig själv! Haha nej, men det är så det är, faktiskt! Nu undrar ni säkerligen varför. hm, jag med, vadhåller jag på med? Sovit skit, luktat skit :( & sovit på en soffa med handduk halva natten.. uuhu vill gråta ut! Duschade, nej lukten gick INTE bort. Don't ask why -,-, only god's now! Så tagit ett bad, rakat heeela kroppen, duschad håret twicee.
Nu till det braaaaaaaaaaa.
Haft en awesoooome nyår, vi var 8 personer & röjde som hundra. Åt mat, alla sminkade sig, folk började ramla in, och sedan botten upp, skål, kyss GOTT NYTT ÅR!
Let's kick the butt this years, ohyeeeeeea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0