Viktig & jag

Hej guys!! Har ni saknat mina inlägg? KLART NI HAR.
Mediakille_93_Victor, min viktiga ♥, varit här på en random kaffetår & vi har bara haft kul!
Åt chili-ost-mackor? Visste ni att det finns vanlig prästost MED chilismak? Doope så gott, ät ät äääät.
Övningskörde innan, min lärare e sträng, och det är bra, eller vågar inget annat hihi..
Är så galet danssugen! Ungefär såhär .. ni vet, man håller i kaffekoppen & måste nysa! Ungefär såhär galen.
Bilden där nere säger mer än 1+++ ord & jag visar mer imorgon haha, är nog inte bara dans ->Galen<-
Nej NU måste jag inta sängen.. Vi hörs toomorww! Och SORRY pojker, flicker, alllt som blev utsatta för trakaasserier ikväll host*facebook*
Wishes

Kommentarer
Postat av: Victor

Hejsnyggtjejochkamerakåtkille<3

2012-01-12 @ 10:39:08
URL: http://wallinv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0