heelloo' uu

OBS som i alla andra texter inehåller texten svengelska, mycket dålig en))

Har aldrig haft denna känslan av att "damn detta var konstigt, nytt att.. Vara uute?!"
Ha ha ha, utomjordingen går ut efter 4-5 dygn, look-alike en zooombiie, hur det nu känns.. ? Mfff.
Sitter här med mina vit-röda kalsonger hihi sexigt va njaa inte direkt, pigg efter kaffet & allt tee' jag slurpade i mig! (blir lite så, vill inte fylla min ledsna body med kalorier mer!!)
Koffein i mitt hjärta, och lite till. Topp till tå inte lite.
Min sjukdom kan bara inte försvinna, Kinda stalkar mig?
Speciellt när jag har mycket att göra, som imorgon ska jag till stan. Då får den väl hänga med, I guess!
Pussss

Soon" Easter +Color ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0